تلاشی برای دانستن

ترجمه فارسی willcome.blog.ir

تلاشی برای دانستن

ترجمه فارسی willcome.blog.ir

در بسیاری از صنایع در سراسر جهان بازار rpa به سرعت در حال رشد است. تنها طی یک سال گذشته ، بازار بیش از 63٪ رشد داشته است. بازار فعلی بالغ بر 800 میلیون دلار است ، اما پیش بینی می شود تا پایان سال 2019 از 1.3 میلیارد دلار فراتر رود.

rpa چیست و چگونه از این مشاغل سود می برد؟

HDP (اتوماسیون فرآیند رباتیک) یک کاربرد فناوری است. این برنامه با خودکار کردن فرآیندهای تجاری ، مشاغل را بهبود می بخشد و از ورودی های ساختاری و منطق کسب و کار برای این کار استفاده می کند. حزب پارلمان ابزارهای مختلفی دارد که مشاغل می توانند از آنها استفاده کنند

· دستکاری داده ها

· با سایر سیستمهای دیجیتال ارتباط برقرار کنید

معاملات معاملات

· ضبط برنامه ها

· پاسخ های شروع

مزایای استفاده از rpa برای مشاغل چیست؟

برای مشاغلی که استفاده از rpa را انتخاب می کنند ، مزایای متنوعی وجود دارد ، از جمله:

صرفه جویی در هزینه - rpa تعداد مواردی را که از طریق یک فرآیند یا سیستم قرار داده می شود ، به عنوان توان نیز شناخته می شود ، افزایش می دهد و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد.

پیشرفت های قابل توجه فرآیند - استفاده از PD به مشاغل این امکان را می دهد تا فرآیندهای خود را بهبود بخشند و این امکان را فراهم می آورد تا در زمان کمتری کار بیشتری انجام دهند. با استفاده از rpa ، شرکت ها می توانند فرایندهای مورد نیاز را اضافه یا تغییر دهند.

استفاده مجدد از منابع به کارکردهای با ارزش بالاتر - کارمندان می توانند کارهای مختلفی را به روبات ها ارائه دهند ، که به کارکنان فرصت بیشتری می دهد تا در آن زمان بر مشتری و سایر وظایف اساسی تمرکز کنند.

بهره وری بهبود یافته - به عنوان یک صاحب مشاغل ، می توانید تضمین کنید که بعضی اوقات در بعضی موارد اشتباه می شود. برخورداری از طرف حزب در کنار شما ، فرآیندهای دستی که مستعد خطا هستند را به حداقل می رساند ، این بدان معنی است که خطر خطای انسانی کمتر است. استفاده از فن آوری نوآورانه rpa به شما امکان می دهد نیروی کار مجازی خود را با زحمت گسترش دهید.

کیفیت بهبود یافته - با افزایش انطباق و شنیداری ، کیفیت را بهبود می بخشد و هماهنگی با فرایندهای استاندارد را افزایش می دهد ، که به تجارت شما یک برند بسیار شناخته شده برای خدمات و محصولات با کیفیت بالا می بخشد.

خدمات پیشرفته مشتری - مشتریان شما بخشی از مواردی هستند که تجارت شما را عالی می سازند. شما می توانید خدمات مشتری خود را با استفاده از فناوری rpa برای رفع خطای انسانی بهبود بخشید. کاهش خطای انسانی رضایت مشتری را افزایش می دهد.

انطباق را بهبود بخشید - مراحل rpa برای شنیداری بعدی ضبط می شود. بر خلاف ادغام سنتی فناوری اطلاعات ، rpa فرآیندی ادغام تهاجمی ندارد. rpa برنامه ها را در برابر رابط های موجود خود به صورت خودکار می کند و اطلاعات سایر برنامه ها را به روز می کند.

نحوه تنظیم خودکار اتوماسیون فرآیند رباتیک

1. دوره نیازها و انتظارات خود را تعریف کنید

هنگامی که نیازهای شغلی خود را تعریف می کنید ، باید تعیین کنید که چه عواملی را می توانید بهبود بخشید و از کجا می توانید کارهای خاصی از جمله تجهیزات و خدمات را حذف کنید تا جریان کار بهبود یابد. انتظارات شما باید واقع بینانه باشد. تعیین بیش از حد اهداف می تواند به شکست جزئی مشاغل منجر شود. از داده ها استفاده کنید تا به شما در تعیین مکانی که می خواهید تجارت شما در یک بازه زمانی معقول و مناسب برسد استفاده کنید و مراحلی را تعیین کنید که به شما در دستیابی به اهداف خود کمک می کند.

2. تاثیر تجارت را اندازه گیری کنید

تأثیر کسب و کار شما در مورد امور مالی ، قانونی ، اعتبار آن و عوامل مختلفی درباره شرکت شما می گوید. اندازه گیری تأثیر تجارت به شما کمک می کند تا خطر بروز فاجعه تجاری و احتمال بهبود آن را در تجارت تعیین کنید. برای ارزیابی ریسک مشکلات تجاری شما ، باید حداقل یک بار در ماه تجزیه و تحلیل تأثیر کسب و کار انجام شود.

3. در مراحل اولیه مشغول به کار متخصصان فنی باشید

در مورد مراحل اولیه انتقال از روشهای سنتی فعالیت تجاری به تکنیک های نوین استفاده از PD ، به متخصصان فناوری خود اطلاع دهید. به متخصصان فناوری اجازه دهید تا با فناوری جدید آشنا شده و در مواقع ضروری و پیشرفت هایی را انجام دهند. هرچه زودتر شما را معرفی کنید ، زودتر تنظیماتی را می توان در کار خود ایجاد کرد و به کار برد.

4. طراحی را دست کم نگیرید

قدرت طراحی را دست کم نگیرید. اگر علاقه دارید طرح های جدیدی را در شرکت خود بگنجانید ، اکنون زمان انجام این کار خواهد بود ، خواه این ها طرح های جدیدی برای ماشین ها ، سایر تجهیزات یا کل تجارت شما هستند.

5- تأثیر بر افراد را در نظر بگیرید

شرکت شما چه تاثیری روی مردم دارد؟ آیا تأثیر منفی است یا مثبت؟ اگر تأثیر شغل شما روی مشتریان و سایر افراد مثبت است ، برای ادامه خدمات استثنایی و بهبود جایی که ممکن است فاقد آن باشید ، سخت تلاش کنید. اگر تأثیر شما منفی است ، از طریق بازخورد مشتری دریابید که شرکت شما در چه اشتباهی قرار دارد و تلاش می کند تا پیشرفت های مداوم در شرکت شما داشته باشد تا اینکه تأثیر شما بر روی افراد برای بهتر شدن تغییر کند.

6. بهره وری را کنترل کنید

چه مشاغل موفقی داشته باشید و چه در تلاش برای بهبود شغل خود باشید ، چیزی برای صرفه جویی در پول وجود ندارد. در وقت ممکن پول و مواد صرفه جویی کنید. کنترل کارآیی همچنین به معنای نگهداری پیشگیرانه برای تجهیزات ، به خصوص تجهیزاتی است که شما روزانه از آنها برای حفظ عملیات تجاری استفاده می کنید.

7. ادغام پارلمان را در چرخه زندگی خود در توسعه کامل

پس از اتمام مراحل قبلی ، تجارت شما آماده است تا فناوری نوآورانه rpa را در کل چرخه چرخه توسعه شرکت شما ادغام کند. ممکن است چند هفته طول بکشد تا همه فن آوری ها به هر بخش در کسب و کار شما برسند ، اما این اتفاق خواهد افتاد ، و هنگامی که این کار را انجام دهد ، متوجه خواهید شد که چگونه جریان تجارت شما بهبود می یابد و چقدر وقت و هزینه rpa شرکت شما را ذخیره می کند.

RPA | AmdoSoft Systems

نرم افزار های rpa متفاوتی تا به امروز ساخته شده اند که ما میخواهیم عملکرد یکی از ان ها را برای شما نشریح کنیم. نرم افزار کاربر مجازی که یک نرم افزار ربات ساز ایرانی است در ایران و در خارج قابل خریداری می باشد و با یک لایسنس می تواند به صورت دائمی بر روی یک سیستم کار کند و با تعویض ویندوز هم مشکلی برایش پیش نمی اید. مشخصات دقیق ان را میتوانید در وبسایت زیر مشاهده فرمایید.

https://www.v-user.com/fa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی