تلاشی برای دانستن

ترجمه فارسی willcome.blog.ir

تلاشی برای دانستن

ترجمه فارسی willcome.blog.ir

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

هزاران لایک / دنبال کننده تازه را به طور بدون‌پول می‌خواهید؟   نگران نباشید ، نوشته‌ی علمی ای را راجع‌به وب لاگ / وبسایت خویش در باب ما بنویسید ، پست الکرونیکی پست بلاگ خویش را به ما نشان دهید ، و ما پروفایل شما‌را بوسیله 5000 هوادار (قیمت 30 دلار) به طور کاملً مجانی رویش خوا‌هیم کرد! درصورتی که می‌خواهید صورت بوک ، توییتر یا این که TikTok خویش را به جای آن تبلیغ نمائید ، ما نیز می‌توانیم این عمل را انجام دهیم. ✓ مرحله 1 در امر Trollishly.com در بلاگ / تارنما خویش بنویسید! شما می‌توانید یکی سرویس ها ما ، تجربه خویش را ذکر فرمائید؛ هر کجا که ترجیح می دهید به آسانی Trollishly.com را در نوشته‌علمی خویش ذکر نمائید تا وب سایت ما‌را با مخاطبان خویش به اشتراک بگذارید! اعتنا: لطفاً به جهت سوء به کارگیری از سایتهای بلاگ بدون پول ارسال نکنید (مثلا دامنه های تحت در Blogger.com ، Blogspot.com ، WordPress.com). ما این حق را داریم که از ارسال مطالب با تارنما ها و پست های کیفیت عالی زیر امتناع ورزیم. ✓ مرحله 2 فرم پایین را مالامال فرمایید تا بتوانیم ببینیم نوشته‌ی‌علمی و اسم کاربری اینستاگرام خویش را که میخواهید تبلیغ فرمائید (یا این که در چهره گزینش نمایه توییتر / چهره بوک / TikTok) منتشر کردید. لطفا تنها یک توشه در هر وبسایت ارسال نمایید. ✓ مرحله 3 شما تمام گردیده اید! لطفاً 1-2 روز اذن دهید تا پرونده ارسال شود.

در حال حاضر اینستاگرام بیش تر از یک میلیارد استفاده کننده داراست و سطح جذب استفاده کننده از آن بسیار زیاد میباشد. و با دقت به 80 درصد اکانت در ذیل یک تجارت در اینستاگرام ، به لحاظ می‌رسد که بازاریابان می‌توانند از هر دوره دیگری مشتاق باشند که با اینستاگرام برای تجارت خویش آشنا شوند. میدانم که در بافر هستیم! اخیرا ، ما روشهای جدیدی را برای پرورش حساب اینستاگرام بافر به اشتراک نهاده ، دوست داریم و همت کرده ایم و بسیار درگیر کننده بوده میباشد. ازآنجاکه اینستاگرام بسترهایی میباشد که ما میخواهیم روی آن تمرکز کنیم ، تفکر می کردیم که تحقیق از بعضا طرز ها برای پرورش بعدی در آنجا دیدنی باشد. این که آیا شما در اکنون پرورش اکانت فردی خویش می‌باشید یا این که به نمایندگی از یک کمپانی عمل میکنید ، برای یافتن 10 شایسته ترین تاکتیک (با ابزار و نمونه!) کشف کردیم که قادر است به شما در پرورش مخاطبان بزرگتر و دارای ارتباط تری در اینستاگرام یاری دهد. پست های اینستاگرام خویش را با بافر طرح ریزی و طرح ریزی نمایید! ارسال پست های تک تصویری یا این که ویدیویی را در شایسته ترین دوره برای پرورش اینستاگرام خویش در ذیل تهیه و تنظیم فرمائید. در حال حاضر با یک تست 14 روزه به طور بدون پول استارت فرمایید.

ارسال مداوم (دست‌کم روزی یک توشه) ابزار بازاریابی ویژوال Tailwind در سال 2017 بیش تر از 100،000 پروفایل اینستاگرام را مطالعه کرد تا فهم و شعور نماید که چه‌گونه فرکانس ارسال تأثیر می‌گذارد بر رویش رهروان و معیار نامزدی2. آن‌ها دریافتند که هرچه طولانی تر ارسال می‌کنید ، تعداد لایک و دنبال کننده بیشتری کسب میکنید. طبق این مطالعه ، نمایه هایی که هفت یا این که چنددفعه در هفته ارسال می‌نمایند (یا این که دستکم یک توشه در روز) لایک بیشتری کسب مینمایند و سریعتر از آنهایی که پست کمتری ارسال می‌کنند ، رهروان بیشتری کسب مینمایند.

نسبتاًً می‌توانید با جنبش از کمتر از یک پست در هفته به 1-6 پست در هفته ، نرخ رویش رهروان خویش را دو برابر فرمائید. میتوانید با تکان از ارسال 1-6 توشه در هفته به یک یا این که چند دفعه در روز ، بیشتراز دو برابر نرخ رویش رهروان خویش بپردازید. غذای اصلی: ارسال مداوم در اینستاگرام. برندهایی که با ارسال های اینستاگرام وارد یک جریان منظم می‌شوند ، شایسته ترین حاصل را می‌بینند. با جدول هنگامی الگوریتمی اینستاگرام ، سازش تحت عنوان یک عنصر اصلی در چشم شدن و اکران پست های شما در بالای جدول هنگامی حس میشود. در حالتی‌که پست های شما به صورت منظم به اشتراک گذارده می‌شود و مشغول نیکی میشوید ، الگوریتم اینستاگرام اصلی ماست ، الگوریتم اینستاگرام ممکن میباشد پست های شمارا در بالای منشا خبری دنبال کننده شما قرار دهد با محتوای سازگار و کیفیت خوب به مخاطبان خویش برسید - فعلا یک تست مجانی 14 روزه بافر را استارت فرمائید.

فیلم ها ، فیلم های زنده و Stories را آزمون نمائید در حالی که اینستاگرام تحت عنوان یک کانال به اشتراک گذاری عکس مقدمه شد ، بالاتر از عکس ها رویش نموده است. با وجود امکاناتی مانند فیلم ، فیلم زنده و Stories ، برند ها در حال حاضر می‌توانند اشکال مختلفی از محتوا را تولید نمایند تا علاقه مندان خویش را مشغول خویش کرده و موردها ذیل را رویش دهند. در اینجا تعدادی برهان قانع کننده برای همت برای ارسال این گونه محتوای تازه آورده شده‌است: میانگین تضارب برای فیلم ها سریعتر از معدل زد خورد برای تصاویر 3 در هم اکنون رویش میباشد وقتی که به صورت زنده در اینستاگرام میروید ، صحیح در جلوی Stories feed4 ظواهر میشوید بیشتراز 400 میلیون نفر هر روز از استوری های اینستاگرام به کارگیری می‌کنند 5 پنجاه و هفت درصد از برند ها معتقدند که ماجرا ها تحت عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خویش \"تا حدودی مؤثر\" یا این که \"بسیار مؤثر\" بوده اند.

مطالعه و به کار گیری از هشتگ های باکیفیت ما هشتگ های متعددی را در‌این بلاگ بازبینی کرده ایم ، البته به لحاظ می‌رسد که هیچ کجا در رسانه های اجتماعی آنان به اندازه اینستاگرام مهم نیستند. هشتگ های مطلوب (و برچسب وضعیت مکانی) میتوانند تصویر شما‌را در معرض مخاطبان پهناور و هدفمند قرار دهند و به حیث نمیرسد یوزرها اینستاگرام به به عبارتی روشی که ممکن میباشد در کانال های دیگر خستگی هشتگ داشته باشد. با دقت به محبوبیت آن ، حتی می‌توانید یک هشتگ را دنبال فرمایید! Simply Measured دو مطالعه انجام بخشید و اخذ که پست های اینستاگرام با هر دو هشتگ و برچسب وضعیت مکانی بالاترین معدل تعامل 6 را دارا هستند. به عبارت دیگر ، هشتگ ها می‌توانند شایسته ترین شرط بندی شما برای پرورش سریع در اینستاگرام باشند.

در حالی که اینستاگرام برای هر پست حداکثر 30 هشتگ را در مشت شما قرار میدهد ، TrackMaven اخذ که به لحاظ نمی‌رسد 9 هشتگ عدد مناسب برای فراهم نمودن حداکثر تعامل 7 باشد. با ابزار بدون پول اینستاگرام مانند Display Purpose ، Focalmark و AutoHash می‌توانید به راحتی هشتگ های کیفیت بالا و مطلوب را برای پست های اینستاگرام خویش بدست آورید. برای مثال ، با Display Purpose ، یکسری واژه و کلمه درخصوص تصویر خویش تایپ نمائید و هشتگ های برتر برای استعمال را سفارش می‌کنید.

Instagram to collect ages in push for youth safety, alcohol ad dollars