تلاشی برای دانستن

ترجمه فارسی willcome.blog.ir

تلاشی برای دانستن

ترجمه فارسی willcome.blog.ir

Make Double your Followers

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۴۶ ق.ظ

انگیزه پر رنگ شدن میباشد اکانت های ویژه به آسانی اکانت های اینستاگرام میباشند که محتوای دیگر یوزرها را بر پایه ی یک هشتگ یا این که برچسب گذاری تغییر‌و تحول داده و به اشتراک می‌گذارند. بعضی از این حسابها مورد ها تحت را دارا‌هستند و با به اشتراک گذاشتن آنان در یکی‌از پست های شما (به یاور جور شما) می‌توانید مسیر جدیدی از دنبال کنندگان را برای شما ارسال نمائید. نسبتاًً راجع‌به هر طاقچه و عشق در اینستاگرام یک اکانت خصوصیت موجود هست. همان گونه که در نکته پیشین سفارش گردیده بود ، آغاز به کشف آن‌ها می‌کنید. بعضی از آن‌ها میتوانند به طور کاملً یگانه باشند.

ولی مامان کلیه اکانت های ویژه خویش اینستاگرام میباشد. هر هفته ، اینستاگرام معضل نو پروژه انتها هفته هشتگ را ارسال می نماید. کاربرانی که عکس ساخت می نمایند و از هشتگ مربوطه به کار گیری مینمایند ، فرصتی برای اکران در حساب اصلی اینستاگرام دارا هستند.

مکان خویش را برچسب گذاری فرمایید هر عصر که یک عنصر مکان معین در پست یا این که روایت شما وجود داشته باشد ، قیمت اضافه کردن برچسب شرایط مکانی را دارااست. این یک خط مش سهل وآسان خیس برای اشخاص میباشد تا محتوای شمارا در اینستاگرام پیدا نمایند. در شرایطی که شغل ها شما وضعیت فیزیکی دارااست ، مسلما آن را برچسب گذاری کرده و مشتریان را به انجام همین عمل ترغیب فرمائید. آنگاه یوزرها می‌توانند بر روی آن مکان کلیک کرده و تمام عکسها و داستانهای ارسال گردیده از مغازه ، رستوران یا این که محل کار شما‌را ببینند. این میتواند به افشای اسم تجاری (و اکانت اینستاگرام) شما در اشخاص بیشتری یاری دهد.

درصورتی که از یک کنفرانس یا این که یک روی داد ارسال میکنید ، اضافه کردن وضعیت مکانی شما قادر است به شما در رابطه با بقیه کمپانی کنندگان یاری دهد ، اکانت خویش را در معرض گروهی قرار دهید که از دنبال کنندگان بالقوه نو اینستاگرام برخوردار‌است.

How I Doubled My “Real" Engaged Instagram Followers in 24-Hours ...

کاغذ جستجو در پست های Instagram ، Stories و IGTV جای‌دارد. یوزرها نخست کانال ای از محتوای گزینش گردیده به وسیله الگوریتم را مشاهده می‌کنند. بعد آن ها می‌توانند با استعمال از کانالهای مورد در بالای برگه ، شیرجه های عمیق تری را به موضوعات یگانه اختصاص دهند. بیشتراز 200 میلیون نفر هر روز از ورقه جستجو بازدید میکنند. این یک زمان وسیع برای برندهایی میباشد که درپی ارتقاء مخاطبان خویش میباشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی